29.01. Laupäev.
Lennuk kl 7.30 Estonian Air Tallinn-Milano. Suusakott 20€ ots.
Seekord siis selline pere-suusapuhkus: Kaire ja Joonas lastega ning Jüri oma tütre Kadri-Anniga. Transpordiks lennuk ja lennujaamast airport-transfer MB Viano.
Suusad kinnitasime otse katuseraami külge ja pakid viskasime pagassi. 6 inimest + driver mahtusid lahedalt.
Maandusime kl 9.30 Milanos. Peale natukest ajaveetmist pagasiootamisel saime Malpensa lennujaamast minema kl 10.15. Taksojuht Lorenzo tönkas ainult itaalia keelt.
Tundus, et ta ei olnud turiste mägedesse sõidutanud, sest ta sõitis navi juhendusel (mis teda 2x täiesti võssa juhtis). Airport transfer edasi-tagasi 714€.
Marilleva 1400-sse jõudsime kl 14:00. RCI reception office oli tol hetkel suletud, seetõttu viskasime asjad oma toa ukse taha, võtme saime kätte natuke enne kl 1500 ja siis saime kolida oma apartementi (Sole Alto).
Õhtupoolikul tutvusime piirkonnaga, Joonas ja Jüri käisid poes ja ostsid õlled ja muud kraami. Meie hotell asub otse mäe nõlva peal ca 1500m peal. Nagu nimigi ütleb on Marilleva 1400 keskus allpool koos liftijaamade ja poodidega. Seetõttu on võimalik keskusega ühenduda: a) Suuskadega alla ja suusalifiga üles. b) Meie hotelliku eest sõidab väike buss iga 15 min tagant, mis siis huvilisi alla või üles sõidutab. Esimene variant on väga mugav, kuna rada läheb otse suuskade hoidla kõrvalt. Teist varianti pruukisime lastega liikudes. Hotellikompleksis on ka väike ujumisbassein (hinna sees), kus peale mägede vallutamist saab oma konti leotada. Hoonete arhitektuuri silmitsedes jäi mulje, et kogu kompleks on ehitatud kuskil 70-ndatel. Täpselt samasuguse välisfassaadiga (küll teist värvi) on eesti inimesed tuttavad endise ETKVL-i hotelliga Tallinnas Narva mnt-l, mis nüüdseks on moderniseeritud. Kuigi välisilme on Sole Alto hotellil selline nagu ta on, siis apartemendis oli kõik vajalik olemas. Voodikohti oli kahel korrusel max 8-le inimesele.
30.01. Pühapäev
Joonas sõitis pool päeva oma radu, teises pooles püüdis natuke Hannesega tegeleda. Kuna Hannesele eriti õpetussõnad ei mõjunud, siis Joonas sõitis temaga gondliga üles ja kulges vaikselt mööda punast rada alla. Pikalt alla sahka lastes ja Hannest oma jalge vahel hoides said põlved ikka väga hullu vatti. Mäe peal pidi mitu korda pidi puhkama.
Jüri jagas Kadri-Annile õpetust Marilleva pugla mäel. Õhtul käisime kõik ujumas. Ujula kasutamine oli hotelli hinna sees.
31.01. Esmaspäev
Kaire sõitis Marilleva-Folgarida mäed läbi. Jüri ja Kadri-Ann triikisid Marilleva ülemise otsa siniseid radu. Joonas sõitis lastega gondliga mäe peale, kasutades Hannese piletit, mille eest tuli välja käia vaid deposiit 5€ (kui adult pilet olemas).
Mäpiletist veel niipalju, et saime kerge tünga, kuna arvasime end hästi itaalia keelt tundvat. Lolli peaga sai võetud Marilleva-Folgarida pilet+1 päev Madonnas. Oleks pidanud võtma siis a) ainult Marilleva-Folgarida või b) SuperSkiRama, kus olid mõlemad piirkonnad sees. Ühesõnaga, selleks, et hiljem ka 1 päev Madonnasse saada tuli 22€ välja käia. Hiljem aega surnuks lüües leidis Joonas ka inglisekeelse bukleti, kus see info oli lollidele turistidele (s.t non italianodele) selgeks tehtud.
6 päeva Marilleva-Folgarida 176€
6 päeva SuperSkiRama 224€
01.02. Teisipäev
Joonas sõitis Madonna di Campiglio nõlvad läbi. Jüri ja Kadri-Ann triikisid Marilleva-Folgarida nõlvu. Kaire möllas lastega reisukodus.
Tundus, et Marilleva-Folgarida on mingi piirkonna põhiline Ski Scuola, kus juba lasteaia rühmade kaupa on jõnglased nõlvadel. No neid oli ikka iseäranis palju. Tõenaöliselt teema selles, et ka nõlvad olid lastele parajad.
02.02. Kolmapäev
Tegime fotosessiooni päeva. Hommikul sõitsid Kaire, Jüri ja Kadri-Ann Monte Vigo otsa. Joonas sõitis hiljem mudilastega suusabussikuga gondlijaama. Ca kl 11 tõi Jüri Kaire käest mäepileti Joonasele alla vastu ja siis Joonas koos laste ja Jüriga sõitsid mäe otsa. Kuna gondel ei viinud päris tippu siis oli vaja ka tooliga sõita. Hannesele lükkasime siis suusad alla ja Gerli magas seljakotis. Sai hakkama küll sedamoodi. Hiljem tipust alla gondlijaama tulles sai Jüri ka proovida Hannese pidurdamist oma jalge vahel. See oli ikka päris karm. Kuigi nõlv oli suhteliselt lauge (märgistus oli siiski punane). Joonas kulges suuskadega ja Gerliga, kes nautis sõitu kui talle suusaprillid ette pandi. Peale lõunat tuli Kaire mudilastega koju ja Joonas sõitis Folgarida nõlvad läbi.
Ilmast ka. Siiamaani on olnud ainult päikesepaiste. Ei ühtegi pilve, ega tilkagi sademeid. Iseenest on see turisticole ju tore, Joonas tundis korralikust lumesajust isegi puudust. Probleem nimelt selles, et metsa all või siis ka Passo Groste kuru peale radadelt väljas lund oli, aga kuna tükk aega polnud midagi juurde sadand, siis see oli üsna kõva ja ebameeldiv koorik. Seega off-piste teema ei tulnud eriti kõne alla. Igal pool (rohkem kui mujul tavaliselt) olid ka off-pistet keelavad märgid.
03.02. Neljapäev
Jüri koos Kadri-Anni ja Kairega sõitsid Madonna nõlvadel. Joonas möllas mudilastega natuke Marilleva 1400-s ja tuli enne lõunat tagasi hotelli.
04.02. Reede
Sai tehtud mõned pildid ka meie hotelli eest. Kuna statiiv jäi suure pagasi tõttu kodumaale, siis tuli käepärastest vahenditest midagi valmis leiutada - suusakeppidest kolmjalg.
Viimane päev mäel. Tegime laskumistel mõned filmivõtted. Kaire sõitis lastega gondliga Marilleva 900-sse. Paraku oli Mezzana linnake gondlijaamast piisavalt kaugel, et jalutuskäiku sinna ete võtta.
Ilmaga oligi nii, et päike paistis kogu see aeg. Ei mäletagi, et sellist asja varem oleks olnud.
05.02. Laupäev
Takso Pick-up time oli 3:30. Peale kõikide kodinate peale laadimist ja hotelli receptionisse võtme ära viimist saime Marilleva 1400-st minema 3:50. Seekord sõitsime Milanosse Trento kaudu (rohkem kiirteed). Malpensa lennujaamas olime 7:30. Lennuk Tallinnasse väljus 10:15.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar