pühapäev, 3. märts 2024

Ischgl suusareis 2024

Kuna eelmisel aastal külastatud majutus oli väga hea, siis sai suvel vastu võetud otsus, et lähme samasse kohta. Ischgli piirkonnas sees majutades kehtis VIP pass ning sellega sai odavamalt mäepiletid ning Berit oli veel tasuta.

Edasi on redigeerimata jutt Gerli märkmetest:

23.02

5:10 äratus minul ja B. 5:34 saime liikuma.

8:05 joudsime Iklasse hommikusöögile. Hannes sõi burgereid ja friikaid. Bensu peatus. Marijampole lähedal jäime ummikusse kinni ja meie korval oli tapselt uks üli SUUUR veokas, kus oli sada lehma sees, nägime neid. 16:50 Mäki paus. 20:30 Ibis Czestochowa hotelli juures.

21:00 einestasime hotellis üli nämmat jäätist. Kokku sõidetud km: 1226km

24.02

6:15 äratus. 6:40 söömine. 10:50 Tšehhis bensuka peatus, kus oli üliiii suur seline laste lobustuspark (Merlins Kinderwelt). 11:30 liikusime Austria. Kaisime shopping centrumis. 15:40 saime liikuma ja soitsime oma sihtpunkti lopuni valja. Kohale joudsime 19:30. tahistasime kinda eesti vabariigi aasta paeva ning mangisime code namesi ja tuttuu. Päev 994km.

25.02

Enne 7 aratus. 8:10 saime piletid ja ootasime, et liftile saada. Algul mina hendrik ja hannes soutsime koos. 12:20 einestamine kus ma laksin koos koigi teistega soitma. utleks et paris vasitav paev oli, jalad oli surnud ja mega palav oli. ilm oli suureparane tho ja rajad olid vaga head.  sain parast suusatamist uue kiivri ja prillid kuna beritil oli tema kiiver vaike ja ta sai minu oma endale.

Mäepiletid 1059€(

26.02

7 aratus, sook ja minek. terve oaev polnud absull mitte midagi naha. Paikest ei olnud ja raske oli soita. Soitsime mitu korda lopuks snowpargist hupekaid. Saime head nuudlisuppi ka einestada. Viimased laskumised soitsij beritiga ja lopulask oli veeeeel pikem. Ohtusoogiks riis ja kana.

27.02

Oosel oli NIII paju lund sadand et taiesti kreiisi millised rajad olid. Midhai ei nainud + full puuder. Vaga naljakas oli nagu VAGA lukas ainult veeres maest alla ja ma ka kogaiweg ainultbkukkusin. Soitsin issiga ka metsas, filmisine GoProga ja terve video oli lihtsalt kuidas ma kulkusin, vaga naljakas. Lopuks saime juhuslikult koigi feistega kokku, peale emme ja B kuna nad laksid alla juba. Ag me soitsije koik Ski Routei ja seal ka ainult kukkusime. Parast soitsime veel ja siis filmisime ja ma ka ainult kukkusin. Seli koig epikem kodu lask. 16:30 auto juures umb. Ohtul vaatasime Autod 2.

28.02

Uli kreisid pilved. Ilm muidu oli hea aga pilved peitsid koik rajad ara. Imeilus vaade. Proovisike kulda soita aga 80 rada oli kinni. Alla lask oli loige hirmsam, aga se oli ainult hetkeks. Suht tykk aega motlesime kas vaiksee peaksid meiega alla soitma voi mitte, lopuks ikka soitsid. All olime 16 labi. Ohtul vaatasime Imelisi.

29.02

Berit jai maha.

Suht taista vasind juba soita. Soitsime lopuks kulla ara. Samnaumi soit oli kohutavalt vasitav. Megaaa palav ilm. Votsine viimast ja olime hasti kaua mael, kuna teadsime et homme tuleb kohutav ja luhike paev. Joudsime alla 17.  Ohtul jalutasime natuke linna peal. Burger kingis EI OLNUD MINU MILKSHAKE. Jalad taaaiesti vasind. Vaatasime Lotet.

01.03

Kohtuav ilm. All sadas vihma ja uleval lund. Rada polnud kordagi naha ja kuna jalad olid koigil surnud ei olnud meil pikk paev. Suht vara kaisime einestamas ja peagi laksime juba alla. Mina ja Hannes soutsime otse alla aga issi saatis Beriti gondli peale kus emme teda ootas. Me joudsime auto juurde 14 umb. Hendrikud jaid veel maele. Meie aga kaisime suures poes ja siis mina H issi ja B laksime ujuma! Uliiii suur selline ujula kus olid soojad basseinid. Pilet 120€. Saime paar tundi ujuda ja siis minek viiimasele ohtusoogile koik koos Pizzas. Vaga hea pitsa oli aga mul jai uks tykk alles niiet panin selle paberi vahele. Siis kui se naine tuli asju ara koristama ta vottis selle salvaka ja mu pitsa kukkus maha 🙁. Parast asjad kokku ja headood.

02.03

5:34 minek kodu poole. 10:23 esimene peatus lopuks. 13:40 suurem paus, shopping ja soomine. 15:35 edasi minek. … saime makis kaia ja natuke munchida ja isegi oli seal laste ala kus kossu mnagida. 20:40 edasi ja 21:50 umb saime oma hotelli Lomzas. 6:30 hommikul edasi minek. 10:45 tuli koigil suur vetsukas, 10 minta ootasime mingi mehe jarel eg vetsu saada Leedu bensukas. Jargmine vaike Rimi poe paus jell 12:50. Lopuks viimane sirge Eesti poole 13:15. Iklasse joudsime 15:30, viimane vetsukas ja huvasti jatt ning kodus 18:45.