reede, 24. veebruar 2023

Ischgl suusareis

24.02 Väljasõit Neiuvaibast kl 5.25. Pärnus paak täis.

kl 8.20 Ikla Kantiin hommikusöök.

kl1450 648km peatus Mariampole lähistel. Võtsime kütet ja tegime Hesburgeri pausi. Edasi kihutasime ühe jutiga Warsawast läbi. Poolas suures osas kiirteed.

kl 20.00. 1239km. Jõudsime hotell Ibis Czestochowa lähistel. Õhtul jalutasime kohalikku ostukeskusse ja tegime ühed pitsad. Avg fuel 7.9 L/100km:

Tln-Ikla 7.9 L/100km
Ikla-Mariampole 6.8 L/100km
Mariampole-Czestochowa 8.6 L/100km

25.02.
kl6.30 hommikusöök. Start 7.10. Liikusime kiirelt läbi Poola-Tšehhi. Joonas tagurdas bensukas posti otsa ja damaažis veitsa ühte tuld. Trauni juures shopping Centeris puhkepaus ca 1,5h. Rosenheimi juures tavapärane ummik. Põikasime kiirteelt maha külavahele.

kl19.30 saabusime Ischglisse. Päev 1019km, odo 2259km. Avg fuel 8,4 L/100km.

26.02.
kl 8.15. ostsime mäepiletid. Majutuskohast saime VIP kaardi, millega sai piletitelt soodukat, Berit oli tasuta. Mäepiletid kokku 963€. Liftid avati 8.30. Ilm oli üsna külm, kohati näitas -15C. Majutuses Hermann Maieri ja Bode Milleri nimelised apartemendid. Täpselt ühesugused korterid 5-le inimesele. Sisustus väga OK.

27.02.
Alustasime A2 jaamast. Joonas sõitis põhiliselt Beritiga. Teine punt Gerli, Hannes, Hendrik. Ja siis ülejäänud. Ilm alla 2500 m üsna pilvine. Öösel oli ka pehmet puudrit sadanud.

28.02.
Joonase tiim katsetas bussiga liikumist. Bussipeatus majast ca 200m. Aga hommikul oli buss väga täis ja gondlijaama jõudes ca 8.45 oli väga palju rahvast. Tiirutasime erinevate tiimidega rajad läbi. Kaardil olid tähistatud Gold, Silber ja Bronze marsruudid, mille läbimisel äpi vahendusel oli võimalus auhindu võita. Tagasi oli bussiga väga mugav tulla, rahvast polnud palju ja bussipeatus oli gondlijaamale lähemal kui autoparkla. Rohkem me siiski bussiga mäele ei läinud. Ilm super.

01.03.
Beritil oli eelmistel päevadel saabas pahkluu kondi peale käinud ja tal oli jalg valus. Ta jäi sellel päeval üksi koju. Ülejäänud rahvas tegi erinevate tiimide koosseisus Gold marsruudi läbi. Tegime ühe jutiga ja siis lõunapausi. Lisaks sai peale normaalselt nõlvasid võetud. Joonas ja Gregory said päeva lõpuks distantsiks 67,9 km, 12523m Descent, 26 ski runs. Kõige kõrgema kõrguste vahega oligi kodulift, aga seda nõlva üldiselt üle 2-3 korra me päevas ei sõitnud.

Õhtul jalutasid Kaire ja Joonas tiiru Ischglisse ja tagasi. Gondlijaamade all käis korralik Apres Ski. Ilm super.

02.03.
Kõik olid jällegi mäel. Tegime kuni lõunani Silber marsruudi läbi. Peale lõunat random rajad ja random tiimid. Kuna rahvas oli kuni lõunani koos, siis sai tehtud grupipilte erinevatest locationitest. Ilm oli enam-vähem. Hinnad mäe kohvikutes lõunapauside ajal: Radler/õlu 4.90€, guljasch suppe 7.50€, nudelsuppe 5€, suured friikad 6.90€, pasta bolognese 13€.

03.03.
Viimane päev mäel. Tegime hüpekaid ja metsaradu. Õhtul asjade pakkimine. Kauri pere ning Joonas ja Berit käisid veel kodukülas pitsat söömas ja suusamägedest kokkuvõtet arutamas.

04.03.
Väljasõit 5.34. Alates Kufsteini piirkonnast kiirtee umbes. Ca 15km enne Rosenheimi keerasime külavahele ja lõikasime staust mööda. Oleks pidanud keerama varemgi, kuna Saksa-Austria piir kiirteel tekitab suure järjekorra.

Kl 9.40 vetsu ja kohvipaus Laakirchen.
kl 13 lõuna- ja poepeatus Brno lähistel.
Kl 18.30 kütuse ja kebabi peatus enne Lodzi.
Kl 21.30 jõudsime Lomzasse. Päev 1392 km. Avg fuel 8,5 L/100 km

05.03.
Hommikusööki sai alates kl 6.50. Väljasõit 7.25.

Leedu piir 10.05 (+1h).
Kl 10.40 kütusepeatus Mariampole.
Kl 16.30 Eesti piir.
Kl 19.00 dist 4519 km kodus. Avg fuel 8,3 L/100km.